Publicerat: 2006-06-07 Klockan: 22:01:58

tröttich....

jag är så jävla mastodanttrött just nu.. ska snart gå o tvätta av mig sminket för att sedan falla i en djup djup sömn.. så ska jag sova länge länge länge.. ända tills klockan ringer imorn klockan 06.00.. då får jag inte sova längre.. då är det dags för josefine att duscha o gå till jobbet. efter jobbet är det dags för kusin niklas student. på fredag är det dags för kusin johannes student. så var det med den lediga tiden.. men det ska bli kul!

någon som vill köpa min gamla telefon?? samsung z500 för 1400:-..?? välkommen att kontakta mig då.. den är telialåst bör visst sägas..men den är bara låst i ca 2 månader till.. knappt det..

ja erika vi får ta en date snart.. vill höra det mesta.. puss o hej

41390-234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0