Publicerat: 2006-06-14 Klockan: 22:03:11

rivjärn

mm jag har ett rivjärn i halsen.. det gör så jävla ont.. så fort jag ska lyckas uttala ett ord så gör det så ont, svälja gör ont o att hosta ska vi inte ens prata om.. o det värsta är att jag får sådana hemska hostanfall på kvällarna.. ihh.. o inte nog med halsen så har jag fått en massa blåsor o soleksem på LÄPPARNA.. ajaj.. så mitt orala liv mår inte så jävla prima just nu.. huh..

idag var sadde o jag o fixade sals present efter jobbet.. sen kom pox o vi tre satt på filmstan o åt.. i 2 timmar.. så sedan hade vi en pbot på 300 kr.. den middagen blev dyr.. hmm.. sadde ---> pierre tyckte att du skulle betala halva boten.. haha..

imorn ska vi hämta sals present på fuiji o på fredag ska hon få den.. sorg i mitt hjärta.. vill inte att hon ska sluta.. buhu... på kvällen blir det jobbfest.. hmm.. får se hur det kommer att kännas..

41390-296  tre goa män i mitt liv

Kommentarer
Postat av: vendeley

*s* mitt orala liv, schysst formulering... ;) tycker hur som helst synd om dig! drar te hultsfred nu, kommer hem på söndag om allt går som planerat! ;) ha en trevlig helg! *kram*

2006-06-15 @ 08:45:45
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: vendeley

här kommer man hem och väntar sig en uppdatering. men vad har hänt nada! ;) hoppas du har det bra och ligger ute i solen och glassar! :)

2006-06-18 @ 19:43:04
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: vendeley

här kommer man hem och väntar sig en uppdatering. men vad har hänt nada! ;) hoppas du har det bra och ligger ute i solen och glassar! :)

2006-06-18 @ 19:43:05
URL: http://vendeley.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0