Publicerat: 2006-06-11 Klockan: 13:12:13

MÖHIPPAN

http://www.student.itn.liu.se/~oskmy270/   under denna länk finns det nu foton från möhippan.. rättare bestämt 162 stycken.. det är milla o osses sida med deras bilder. det finns också roliga bilder från barfester o annat där att se!!

Ja igår blev jag tagen på "sängen".. nästan iaf.. jag hade faktiskt hunnit ut till toaletten.. haha.. så där satt jag naken när jag hörde en massa dårar skjuta o vissla o ropa på mig.. det var bara att svida om till den tänkta utstyrseln (cowgirl) o bege mig.. närmare bestämt till kulturkammarens studio där jag fick spela in 3 (hmm 4) låtar.. "my name is", "like a virgin", "tommy tycker om mig" och hmm..."evighet". det var väl måttligt roligt för mig men desto roligare för de andra o livet handlar ju om att bjuda på sig själv.. här tog jag med rätt min första cider..haha.. my name is josefine tauberman var väl ändå den låt jag lyckades få till mest kanske för att eminem inte sjuner så mycket..

efter detta var det dags att åka till linköping och rida på islandshästar. det var så roligt!! jag njöt varje sekund. inte idag då jag har ont i benen, nacken och ryggen.. ajajaj vilken smärta.. min häst hette ofeigur o var en riktig sötnos. efter ridturen var det dags för picknick i gröngräset och ligga o sola ett tag. jag var nog den enda som fick alkoholhaltiga drycker på picknicken.. jag fick även knåpa ihop en sorts dikt av ord de hade kommit på som gestaltade pierre o mig. sedan bar det iväg igen. denna gången till korpens badcenter. där fick jag svida om till en mycket läcker träningsdräkt. de andra kastade sig ner i poolen och jag höll i ett boxpass. det kändes som mitt rätta kall.. underbart att stå o skrika o domdera på andra människor o få dem att göra som jag säger.. haha.. efter detta pass fick jag byta om till en mycket läcker baddräkt. sen var det bara att slänga sig i poolen. badade, pratade, lyssnade på musik o drack konstant.. vi bubblade även o hade allsång (allskrik?) i bubblorna.

sedan var det dags för att duscha o göra oss ordning. jag fick på mig en KORTKORT kjol o en guldig glittertop o en urläcker röd väska. en stor rosett i håret o tiara.. jag var så söt så.. NOT. ja då hade jag nog förtärt mina 10 cider o kände mig ej så påverkad men det var jag säkert.. taxi till palace där vi åt, sjöng ännu mer o drack desto mer. sprakande drinkar, shots o bacardi brezzer. det var fler möhippor o även fler svensexor där. efter maten så gick vi till teaterbaren där de chricka bjöd på fler drinkar. jag fick även sjunga (ja det är sant).. i en jävla mikrofon för alla som var där.. like a virgin... herregud (hehe det gör jag bara inte ja är värd bättre än så..) men visst gjorde jag det.. jag sjöngskrek till allas (?) förtjusning. i de partier där jag ej kunde texten pratade jag o önskade alla en trevlig kväll på baren o att de kunde beställa orgasmdrinkar till mig.. jag fick både en o två drinkar på det sättet.. haha.. vi dansade på o önskade både boten anna o die mauer.. vilket vi såklart hade allsång till.. det var riktigt jävla kul där!!

sen gick vi tillbaks till palace där vi fortsatte att dansa hela kvällen. pierre o deras gäng kom oxå o han var så söt i sin gubbkostym.. haha.. vid ca 02.45 satte vi oss tillsammans med milla o osse i en taxi. väl hemma pratade vi igenom våra dagar.. tack alla vänner o syrran o walle för denna dag o kväll! det var så jävla kul! inget bakis idag.. inget alls!! bara så ont i nacke, rygg o ben o halsen.. hmm.. det blev nog alldeles för mycket skrikande igår..

ja det har varit en bra vecka i övrigt oxå. träffat jecka o evvan, milla o osse,2 studentfiranden, fint väder o i fredagsem gick sadde, jag med 3 barn hem till chrisina o badade i hennes pool.. det var så skönt.. en riktig toppenvecka som kommer att avslutas med 35 års o 4 årskalas om 2 timmar.. jag har även köpt en ny telefon!!


 

Kommentarer
Postat av: vendeley

shit! det låter som du haft en grym möhippa! gud var kul! :)

2006-06-11 @ 16:14:03
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: Ullis

Det ser ut som du hade en superkul möhippa=)

2006-06-12 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0