Publicerat: 2006-06-04 Klockan: 20:25:23

cypern update...

hejsan halla..

ar fortfarande i det varma cypern.. puh.. varmt, svettigt, halvklart ibland, mulet ibland men oftast klart.. lite soldis da o da men oftast kalas.. igar var jag, pox, syrran o walle ute o gjorde stan so to speak.. galet varre sager jag bara.. fasiken vilket folk, vlka jobbiga inkastare i INGEN sprit i drinkarna.. haha.. kan inte tanka mig det iaf eftersom att ingen av oss blev onykter mer an det vi hade druckit innan.. men vilka stallen.. frojd for saval ogat som kroppen.. DANSA DANSA!! barerna ar oppna fran 22 till 02. strax innan 02 oppnar utestallena o de ar oppna till ca 04. da oppnar de andra clubarna som stanger nar folk gar hem..  men aven pa barerna var det fritt fram for riktigt rojande!!

idag har vi atit pa los bandidos igen! smarrigt.. ska faktiskt krypa hemat snart o borja packningen sa att vi kan fa ut en heldag imorn igen.. med sista solningen.. galler att pressa nu.. haha.. vi kommer att aka fran hotellet vid 22.30 om det ej blir nagra andringar.. planet gar 1.10 o vi kommer val vara i norrkoping framat 7-8 tiden kanske.. da ska jag tvatta, o ta fram alla ca 600 kort vi tagit denna vecka.. sen ska jag traffa jecka o pa kvallen ska vi traffa camilla o osse bosse..

vet ni forresten att vi har bott pa samma hotell som jorgen jonsson o hans familj. kenny heter visst brorsan o han ska visst oxa vara kand.. pa arlanda pratade de andra med dilba.. jag var ivag da.. o sa sag vi alexander bard oxa!! samlar pa kandisar..

sylvia vann idag!! ~yihaa~

ha det bast tills vi ses igen....

  ses pa tisdag!!


Kommentarer
Postat av: Erika

haha. Jögga Jönsson!

2006-06-05 @ 07:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0