Publicerat: 2006-06-18 Klockan: 19:55:03

avslutningsfest jobbet

Så var det dags för den årliga sommarfesten på jobbet och den här gången hade festkommitén överträffat sig själva! Kvällen började kl 16 hos milla. Jag, milla, sadde o karin var där o förfestade till strax innan 18. vi hann med både det ena o det andra o vi hade det riktigt trevligt.

Saddes snälla kompis kom o hämtade oss. Körde oss till lindö fotbollsgolf där vi blev indelade i lag. Jag var tillsammans med åsa. Några av oss blev utklädda, bland annat milla o jag (möhippeliknande) o sadde fick snygga shorts o låtsasnäsa. Imtisal fick guldkläder.. vår lilla guldis som nu slutat hos oss, det kommer bli tomt utan dej sal…. Sadde o tomas fick vissa försvåringar eftersom att de hamnade i samma lag, de fick sitta ihop i handbojor hela tiden.

Sedan spelade vi fotbollsgolf o det var riktigt jävla kul! Kul att knalla omkring o prata o ha oss. Sedan var det das för mat. Jag hade valt grekisk buffé.. mm så smarrigt. Xcidern kostade bara 30:-.. waw!! Det blev ett gäng.. milla o jag fick våra bröllopspresenter. Sal fick presenter o chefen. Det hölls tal o annat skoj. Mycket skratt hela tiden. Jag, åsa, sadde o tomas fick fina sverigehattar då vi kommit på delad förstaplats. Båda paren hade fått 44 poäng! Yihaa!

Vi tog taxi in till teaterbaren. Det var jag, milla, sadde, tomas, vica o karin. Mats kom senare på cykeln. På baren var det kul som alltid o charlotte kom också! Jag, milla o sadde vandrade hemåt vid något klockslag o gick förbi deli där jag träffade småkussarna johannes o niklas. Mycket trevligt. Gick faktiskt in enbart för att jag vet att de brukar vara där. Sen kom vi till milla o osses palats där osse, pox o conny var smått fulla. Jag, pox o sadde fortsatte vår promenad hem med intressanta diskussioner..

Förresten milla minns du vad vi ska göra på pargaresan……..? hahaha…

http://www.student.itn.liu.se/~oskmy270/

kika in här för mer bilder från festen.. bilderna läggs upp under söndagskvällen




Kommentarer
Postat av: vica

Roligt att se alla bilderna...ses i morgon!!
kram

2006-06-18 @ 21:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0