Publicerat: 2006-07-19 Klockan: 10:14:58

de sista dagarna



i måndags var jag, pox, milla, osse, sadjad o conny på pizzeria pappa grappao avnjöt en delikat middag i underbart sällskap. det fanns dock två höjdpunkter o ett riktigt stort bottennapp.. höjdpunkterna var såklart anledningen till att vi var där. milla fyllde 24 år och osse skulle bli hela 26 år dagen efter (läs tisdag). så vi åt, skrattade o trivdes. till bottennappet hör ätandet. SE BILDEN PÅ  MIG.  ja det var vad jag åt.. piercing  tungan är inte bara roligt...



efter maten åkte vi till vårt nya "hangout" folkparken där vi spelade volleyboll. vi bildade två lag där jag, sadjad o conny var i ett lag o de tre andra i ett. vi vann med 3-0 i set måste jag bara skriva. när klockan närmade sig 23 tiden blev det för mörkt för att spela o vi fortsatte till resident conny!



efter conny var det dags för detta.. tro det eller ej det är josefine som tankar. ja jag vet det inträffar ca 1 gång var sjätte månad...



igår var ännu en stor dag! min sista arbetsdag! nu är jag ledig till o med den 21/8. efter jobbet åkte jag, sadjad, milla, karin o skanser till åsa o linnea. där möttes vi av ett underbart hus.. waw!! o vi åt (ja jag med.. mängder.. o ja jag har lite ont i tungan idag men inte farligt mycket.. måste ju öva någon gång också..). de andra drack men det höll jag mig borta från. jag vill ju inte att tungan ska ruttna mamma.. haha..



det blev ganska sent även denna dag o vi hade som vanligt så trevligt i varandras sällskap..

nu ska jag snart möta caroline på stan. vi ska prova våra klänningar.. shit så nervöst.. sen ska pox o jag till kyrkan... o ikväll kommer jecka o caroline hit o då ska de testa att göra sina bröllopsfrisyrer på sig... kul kul!!

näe nu måste jag in i duschen annars hinner jag inte..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var suveränt kul både igår och i förregår. Jag tror att klänningen kommer sitta så bra att du inte har något att oroa dig för. puss och kram

2006-07-19 @ 10:27:17
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Lizzy

Like your Blogg alltid lika spännande att läsa vad som händer hos dig

Trevlig Sommar.

2006-07-19 @ 16:14:14
URL: http://lizzzyy.blogg.se/
Postat av: vendeley

grattis till semestern! ;P

2006-07-19 @ 19:14:56
URL: http://vendeley.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0