Publicerat: 2006-01-29 Klockan: 09:48:26

vad är verkligt II...

ja jag säger bara så.. läs det inlägget igen.. det är ungefär så det är ff.. pierre o jag pratade mycket idag om dygnet när allt hände, om tidigare minnen etc... det var fint.. måste ju prata om det för att förstå att det verkligen har hänt..

så den där begravningen.. jag vill bara att den ska vara över nu.. men det är LÅNG tid kvar.. 2 o en halv vecka nästan.. jag skulle vilja ha den nu.. för inte lär man kunna slappna av förens den är över.. o jag hoppas att det blir stor uppslutning på den! vill att det ska vara fullt med nära o kära till michan.. så hon får se en sista gång hur älskad hon var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0