Publicerat: 2006-01-18 Klockan: 18:55:55

lapp pierre

mm den där pierre alltså.. han har lämnat lappar överallt.. tehe.. så sött! jag hittade en lapp i min lap top, i duschen, i underklädslådan, i min dagbok, i fruktskålen, i sminklådan, under fjärrkontrollen, i nattbordslådan o på några fler finurliga ställen.. på varje lapp står det någon söt kommentar, intimt meddelande eller bara en fråga om vad jag ska göra nu.. *tack älskling*

   tack sötnos........

du som skrev en kommentar.. du som kallade dig annie.. kan nog ej va "min" annie för hon befinner sig i thailand.. men du som skrev.. skriv ett mail till mig på [email protected]

jag kan gärna diskutera lite med dej.. så du får vetskap i vad jag menar o så du kan förklara för mig vad du menar...

i sörping är läget sämre.. hon sover nu.. hela tiden i stort sett.. mm..

   angel of mine........

Kommentarer
Postat av: Erika på lunar

Har läst en massa men inte lämnat nån kommentar vilket känns lite fel när ja läser om det hemska som håller på att hända er!
Vill bara säga att ja tänker på er å sänder ett fång av VARMA kramar!!
Mvh Erika

2006-01-19 @ 13:45:40
Postat av: Erika

hej snuttan! hihi. Pirre-fullavöverasningar alltså. hehe :-) Vad m ysigt gjort av honom! HAr du hälsat på honom ngt?! Puss puss

2006-01-19 @ 15:14:09
Postat av: Sandra (_O_S_M_)från Lunarstorm

Tänker på er,vännen!Kramar

2006-01-19 @ 18:53:14
Postat av: annie

nej nej jag är en annan annie! så att det inte blir missförstånd. jag är säker på att du har anledning att skriva som du gjorde, blev tom lite osäker på om jag gjorde rätt som skrev. jag behöver ingen förklaring, ber bara om ursäkt för att jag la mej i. Tänker på er!

2006-01-20 @ 18:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0