Publicerat: 2006-01-15 Klockan: 09:46:54

huvudvärk

mm både pierre o j ag har en fruktansvärd huvudvärk nu.. o vi är stela i nackar, axlar o ryggar.. jag går med axlarna uppe vid öronen nästan konstant.. tror att all psykisk spänning börjar ge fysiska symptom nu.. gaah.. kan det inte vara nog med något av det.. men jag tar hellre de fysiska symptomen tusen ggr om än de psykiska...

hon är ff kvar på sjukhuset.. om allt går som det ska så ska hon få komma hem idag.. vi åker o hälsar på henne idag.. om det blir i sörping eller i linköping vet vi inte än..

jag har tappat glädjen nu.. har ingen inspiration just nu.. ingen livskraft.. känner bara för att sega hemma.. inte gå utanför dörren.. jag hatar att laga mat nu.. vilket resulterer i att vi oftast köper mat.. jag vill absolut inte gå till jobbet imorn.. jag vill bara få finnas till.. det är ungefär så mycket kraft jag har nu..

men det vet vi alla att så funkar det ju inte.. så imorn ringer kl vid 6 tiden o jossan ska till  jobbet.. sedan ska hon på möte på kvällen oxå.. sen är veckan igång som vanligt... ge mig kraft någon.. ge mig kraft att klara av detta som vi är på väg att möta...



Kommentarer
Postat av: Jessica Davidsson

*krafttrollet kommer och ger jossie kraft =) * och varma kramar

2006-01-15 @ 16:38:43
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0