Publicerat: 2006-01-19 Klockan: 20:48:46

glider ifrån

Mmm lilltjejen är på väg att glida ifrån.. hon bara sussar o sussar nu.. vaken några få minuter per dygn.. men pierre tyckte att han fick kontakt med henne idag.. de blinkade till varandra! jag var där idag i ett par timmar.. så fridfullt.. så lugnt...

det är mycket skönare nu när hon bara sover.. hon ser inte lika sjuk ut då.. det ser bara ut som hon vilar.. ser så avslappnat ut.. när hon var vaken förr så såg hon ju så sjuk ut.. när hon försökte med saker o inte lyckades.. men nu ser hon ut som vem som helst.. det är ett skönare minne..

jag ska dit imorn igen.. då ska jag hämta hem pierre.. han måste jobba i helgen.. men så ska jag skjusa dit honom på söndagkväll igen.. så stannar han några dagar till..

ha en skön helg alla mina läsare..

   längtar dit... snart är det dags för ännu en säsong.. mitt lugn...

Kommentarer
Postat av: Jezzie

Så himla hemskt de är inte rättvist
de är ine klok hon är ju bara 19 år gammal
vad har hon gjort????? vad är de som är fel i detta samhälle...... varför just michan??? lite tankar från mig ja messar dig
många kramar

2006-01-21 @ 16:25:39
URL: http://jezzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0