Publicerat: 2006-01-11 Klockan: 19:07:57

"enda sättet...

att få reda på hur du egentligen mår... " så sa pierre idag.. att min blogg är det enda sättet för honom att få reda på hur jag mår.. mm det stämmer nog.. men det har ju med att göra att jag har lättare för att skriva om det än att prata om det.. plus att jag inte vill prata så mycket om det med pierre nu.. då blir det två ledsna.. när jag pratar om det på tjejkvällar o så så får jag många olika synvinklar o stöd o råd som jag egentligen redan "vet om" men som man inte vill eller får fram själv.. det är lättare att prata om detta med någon som inte är "med i det" fast på ett sätt är det lättare att prata med pierre, micke, syrran eller ngn annan för de förstår mer.. träffar henne själv, är mer insatt i hur känslan är på något sätt.. hur sjuk situationen är..

hon har slutat helt med neurosedynet nu.. visst blivit lite piggare av det.. sa lotta.. micke skrev ett mess nyss o sa att läget är som "vanligt".. vi ska dit på lördag.. pierre ska ta semester snart.. o va i sörping en vecka eller så.. ja inte bo där helt utan åka emellan.. umgås lite med systra si.. o familjen si..

mm.. det får bli allt för idag.. blev mest svammel känner jag...

   my love & me

Kommentarer
Postat av: jessica

de är väl bra att han läser din blogg så han får reda på hur du mår. Är de lättare för dig att skriva så gör de. helt rätt, Vad bra att de känns bra på tjejkvällarna förstår de kan vara skönt att få lite andra vinklar på de hela. de är de dom är till för bla. pussisar

2006-01-11 @ 22:01:06
URL: http://jezziee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0