Publicerat: 2006-01-28 Klockan: 10:50:12

en vecka sedan...

idag är det en vecka sedan vår ängel lämnade oss för att fara till en bättre plats.. en vecka.. jag har svårt att förstå det.. jag vaknade inatt.. kl 03.10.. 5 min innan det skulle vara precis en vecka., jag gick på toa o sen bara låg jag o stirrade på klockan till den slog 03.15.. det sved till inom mig då.. fasiken.. varför var det här tvunget att hända....??

igår när vi var på begravningsbyrån så var det som om michan skulle komma.. när vi var klara där stod vi o väntade på att alla skulle göra sig klara.. sen så såg ja birgitta komma.. jag vände mig om för att titta efter michan.. det kändes som om skulle komma där.. hon brukade ju komma lite efter birgitta.. det var bara att bita ihop o intala sig själv att så blir det inte.. hur mycket jag ens hoppas...

idag var hennes annonser i tidningen.. både från oss o från skolan.. så fina så.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0