Publicerat: 2006-12-30 Klockan: 20:07:14

hejdå kära vän...

innan jag går på att skriva om sadjads överraskningskväll, min sista julklapp, så skriver jag om gårdagen. ja ja vet det blir inte i rätt kronologisk följd o ja jag vet det är sådant jag tycker är hemskt. men vad fan livet är ju till för att man ska provocera sig själv.. haha..

igår så sa jag hejdå till min kära vän. buhu.. vi har fått grymt bra kontakt den sista tiden o nu ska hon iväg.. med en annan vän, men han är en "ny" vän.. min kära charlotte o magnus ska iväg till sydamerika i nästan 3 månader. jaja sluta tjata josefine.. vi var på o´learys o åt o drack. vi tänkte ta en cider.. tanken var ju god iaf.. o vi tänkte gå hem runt 22.. den tanken var ju också god men så blev det inte. efter middagen o lite dricka var vi sugna på mer. men BARA en drink på taterbaren för magnus skulle upp o spela innebandy o charlotte skulle på yoga eftersom hon var bakis förra lördagen o missade det.. ja vi gick till baren o lotte stannade för att kissa (förlåt för bilden men den är ju klockren o inget syns ju!haha). vi var ca 3 min från baren men hon kunde verkligen inte hålla sig..



väl på baren så tog magnys fram stora plånboken o pröjsade hela kvällen.. tusen tack magnus. stina, sarah o nadja kom. senare kom även fredrik, robban o en massa andra kändisar.



vi drack, skrattade, sjöng o pratade om olika erfarenheter. den där robban är en riktigt rolig prick som var riktigt musikalisk visade det sig också..



drinkarna på bilden var grymma.. tror det var ngn bacardi melon eller liknande.. mums.. ja det var lite småsorgligt att säga hejdå till lotte o veta att jag inte kommer få träffa henne förens i slutet av mars nästa gång...

ja o nu till torsdagen.. jag kom hem från jobbet o slappade ett tag.. strax innan 16 kom sadjad.. jag fick stränga förbud att lämna sovrummet o han styrde o ställde i köket. sedan kom han in i sovrummet med tända ljus o så släckte han ner o bad mig sätta på lite lugn musik. då fick jag min första "kärlekscheck", 30 min massage på valfritt ställe. på sängen låg en handduk o så hade han inhandlat massageolja från bodyshop. jag låg o njöt av att bli masserad.. sedan kom den andra checken.. bubbelbad med valdri doft.. då fick jag bubbla med bodyshops papayabubbel. jag fick en klocka att ringa i.



den använde jag friskt.så fort jag ville ngt så plingade jag o så kom sadjad inrusande! underbar uppfinning det där. efter bubblet så fick jag min tredje check. en middag för två. då hade han gjort klycklingpastasallad o vitlöksbröd under tiden jag bubblade.



mycket gott o generöst tilltaget. så jag har ätit det idag till brunch o kommer nog ta det till sen kvällsmat också.. haha.. efter det fick jag en till check.. * a secret * o efter det fick jag den sista checken.. en film! han hade varit o letat reda på de misstänkta. ja det är ju som så att jag faktiskt inte sett den filmen men shit så cool den var. keyser söze here i come.. hihi.. det var en alldeles perfekt kväll o det bästa på hela kvällen var sällskapet...



tack sadjad.. precis vad jag behövde.. puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej igen... åååh han är allt bra romantiskt sadde. hehe. Låter underbart! Härligt att ni funnit varandra!!!!!!! Puss puss

2006-12-31 @ 11:24:15
Postat av: Anonym

hehe ja jag glömde visst nämna separtionen! Får lägga till det sen! ser fram emot din årskrönika. puss love u too

2006-12-31 @ 16:45:34
Postat av: Annah

och nu har jag fått svar på saker jag frågade i brevet och vet nu vem din nya är! och vilken romantiker!! gaaah :)

2007-01-05 @ 15:26:22
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0