Publicerat: 2006-08-20 Klockan: 20:37:22

sista helgen på semestern



ja så var det dags för fredagens bravader. facerball på laserdome o sedan tacos - o spritkväll hos oss. jag, pox o sadjad skulle göra ordningen tacosen innan vi spelade.. mm ni ser ju hur det gick.. två snarkande karlar på soffan  o en josefine som slet sitt hår i köket..



vi i pinkladies laddar inför mötet med lurnödarna.. haha..



ja vi vann!! jag är faktiskt smått förvånad över resultatet då vi fick stordäng sist. men vi hade en grym taktik så det kanske inte var så lustigt att vi vann! svettiga o glada var vi dock. o nu gick färden hem till oss för att få lite mat i magen!!



vi åt o drack o drack o åt tills vi mådde smått illa.. ingen ville ens ha tårtan som vi tänkte bjuda på efteråt.. hmm.. när ska vi bli av med den då?? nu hade även pinkladies sista medlem slutit upp med oss, nämligen karin!



vi tyckte att sadjad pratade lite väl mycket så han skulle försöka vara tyst men det gick inte så bra så silvertejpen åkte fram.. haha.. det var även fotokrig.. sadjad mot milla o osse. sadjad måste vunnit för så mycket bilder jag har på kameran med osse o milla med en kamera i högsta hugg har jag då aldrig sett tidigare.. sadjad blev även sugen på att låna mina kläder.. ja ni ser ju resultatet..

så blev det lördag o jag o milla skulle ner på stan för att boka kryssning.. o på stan med milla har jag en tendens att alltid handla lite för mycket. denna gång blev det en kofta, en hoodtröja o en stickad v-ringad. allt för enbart 349:-.. det var bra som satan för det ska tilläggas att affärerna var gina tricot, vero moda och J-store. inte billiga hm kläder med andra ord..



vi hittade så söta mössor o halsdukar på J-store. men milla sa att jag såg ut som ett aikfan, milla deras färger är gult o svart..  men jag ser kanske ut som ett arsenalfans...  sedan åt vi smootie o delade på en chokladboll.. o jag såg chansen att ta ett bloggmoment kort..



redo för att gå.. eller för att ta bussen.. men vi hade tur som bara den o det kom en bmv som vi kände igen o i den satt danne. så vi fick faktiskt skjus ner till conny. tusen tack danne!!



conny fick en massa whiskey av oss i inflyttningspresent o vi tyckte att han skulle ha med sig en runt halsen på palace. tur var väl det att han ej hade det för då hade jag säkerligen druckit upp den också.. hmm..



god mat o trevligt sällskap.. tack milla för att du lagade connys mat så god!



mmm det blev en kväll med en alldeles för mycket dricka för josefine. way to much.. men men.. det var länge sen det blev så pass illa o det var länge sen jag mådde så kasst som jag har gjort idag. men det var kul hos conny (du lyckades med ditt uppdrag conny....) o kul på teaterbaren. sedan minns jag inte så mycket av det som hände på palace.. men men.. jag kom hem i en taxi o pierre o sadjad hjälpte mig. jag betalde inte en krona på hela kvällen iaf.. tack conny o sadjad.



idag har jag varit asocial på smultronstället med karin o milla. vi slogs mot en hel skock getingar... satan så jobbiga de var. sedan har jag varit asocial på landet med familjen o nu är jag ganska asocial här hemma... gaah.. vill bara vakna upp o må bra igen..

ja det var den semestern det. det var nog min roligaste sommar i hela mitt liv. en massa fester, en massa middagar, en massa galna upptåg med the gang, en massa sol o värme o en massa fantastiska vänner o 3 bröllop. då ett bröllop var mitt eget sagolika bröllop... dock var festen inte så sagolik utan mer röjlik precis så som vi ville ha den!! imorn börjar vardagen igen o jag längtar faktiskt efter den. det ska bli skönt att komma igång med träning o allt annat som hör vardagen till. saknar mina kollegor o underbara barn!

puss på er allihopa från MOBY-josefine




Kommentarer
Postat av: Millis

Ja den här sommaren har verkligen varit helt underbart och speciellt för jag har fått göra så mycket roligt med dig sötis, men men än blir du inte av med mig. Åbo here we come!!!

2006-08-21 @ 13:02:00
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Conny

Skönt att höra att jag lyckades med mitt uppdrag. Vad var det för uppdrag jag lyckades med? (1) Hålla en jäkligt rolig fest eller (2) supa dig under bordet?
Och för att besvara dessa två frågor själv:
1. Det var ju ni som gjorde festen så lyckad inte jag, jag bara stod för massa dricka.
2. Det var ju inte direkt att jag behövde tvinga i dig spriten i lördags inte, du vet hur man intager alkohol på egen hand.

Återigen tack för att ni gjorde festen jäkligt rolig.

Kram

2006-08-21 @ 21:46:31
Postat av: Sadjad Azari

Jag o conny kom precis hem fån att varit i konsum o pantat burkar...nudlar köpte vi mer har vi inte råd med efter lördagskvällen!!skojade bara josefine...du är riktigt jävla skön ska du veta!!urtypen på att va dej själv måste ju va du...är glad över att du är min kollega o vän

2006-08-21 @ 22:18:24
Postat av: jessica

visst träffa ja dom i sörsjön lite skoj =)verkar som ni har haft de dunderkul, men förstår inte hur du orkar festa så mycket...kan ju tro vi är 19 hihih kramar

2006-08-22 @ 08:39:51
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0