Publicerat: 2006-08-08 Klockan: 22:21:52

Parga

Ja da var man pa parga da.. varmt som bara den med det flaktar skont! har hort fran sakra kallor att ni har det javligt varmt i svearike ocksa. men ni har inte lika skitgod tzatziki som vi har! o inte lika mycket tid till att softa! for de flesta av er har nog till o med borjat jobba..

sadjad skitskoj att du har borjat skriva din blogg pa riktigt utan din sekreterares hjalp.. du ar ju en naturbegavning! saknar dig med ska du veta! men dagarna gar fort o snart far vi fortsatta vara galna upptag i "tha crazy gang"... jag har iaf kopt en present till dej idag..

till sizz o walle letar vi febrilt fortfarande...

ja nu har man fatt lite distans till allt som hant dar hemma.. overkligt.. det kanns som om jag varit ledig i over en manad redan.. o jag har typ 2 veckor kvar..skumt...

nej nu ska jag fortsatta att utnyttja min nattid till lite andra saker ocksa...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0