Publicerat: 2006-08-02 Klockan: 15:55:55

ölbrännboll



kvällen började bra med att par mörka moln på skyn men oh nej inte så väldans många så det skulle nog ordna upp sig.. karin laddar engångsgrillen. pierre letar efter bollen. gänget sitter o äter proviant o conny jagar sadde med racket.. precis som det brukar vara med andra ord...



men vad var det som hände..? molnen kom tätare. korven stod på kokning o mariannekolerna förgyllde livet för oss så vi sa hela tiden; "vi avvaktar - det kommer nog lätta upp snart". o vi avvaktade. spelade lite tills karin sträckte framsidan av låret... på både benen.. ajajaj..



karin plåstras om. jag, åsa o sadjad tog skydd under träden när regnet tilltog. de andra var kvar mitt ute på fältet.. de avvaktade.. sen kom bilarna inkörandes på gräsmattan o hämtade upp folket o conny beställde taxibilar.. precis som vanligt med andra ord..



som sagt vi avvaktade o här är resultatet av det. som tur var så var pox nykter ett tag eftersom han skulle hämta upp lina senare.. så färden gick mot conny..



milla utmanade sadde på en boxfajt men sadde tog till wrestlingsknepen.. precis som vanligt....



conny o hans bror kom med taxin o vi kunde äntligen komma in i lägenheten. något blöta men men... jimmy o jag kör en pose o conny o crille likaså. så nu kör vi en omröstning.. tycker ni att bröderna är lika eller ej?? skriv en kommentar o säg ja eller nej! vi hade nämligen svårt att enas om det igår.. jag säger nej! precis som vanligt med andra ord.. haha.. det var ju dagens skämt iaf. jag nej.. nja.. knappast!



eftersom att vi var blöta o frysna så hängde vi in kläderna i tvättstugans torksskåp o torkade oss själva i bastun. sweet!! det var riktigt skönt!



kvällen fortlöpte med mer dricka, mer skratt, mer wrestlig, mer prat, mer nya människor (bland annat lina på andra bilden, pierres kära vän från örebro!) o mer poser! precis som vanligt med andra ord..



ehh.. jag sa precis som vanligt med andra ord va?? mm exakt! så detta blev alltså resultatet av vår ölbrännbollskväll. jaja nu har vi rack o bollar till nästa gång iaf!




Kommentarer
Postat av: camilla

Okej jag måste nog säga nej men dom låter väldigt lika i alla fall. Riktigt som vanligt var det nog inte men vi hade i alla fall kul som vanligt. Puss och hej.

2006-08-02 @ 19:59:19
Postat av: Anonym

Nej tycker jag :-) :-)
Puss på dig

2006-08-03 @ 09:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0