Publicerat: 2006-08-12 Klockan: 18:31:12

oh hur mycket jag vill!!!

jag far stava oh hur mycket jag vill!! jag stavar det oh men jag uttalar det ah... sa det sa sadjad! eller forlat jag menar christianos fru.. jaha ja bast efter alla de manniskorna ja jag tackar ja.. haha..

egentligen hade jag tankt att ha en rubrik som hette skumt vader... formiddagen var igenmulen o regnig.. sen klarnade det upp men pox, milla o osse envisades med att vi skulle spela klart kortspelet.. herregud vem bryr sig om kort nar solen antligen visar sig igen!

det blev stranden o helt plotsligt ar det sa skumt varmt att vi haller pa att tyna bort av svettattacker.. jag badade idag igen hor o hapna.. sa nu har jag badat 2 ggr.. inte illa..

men nu ar lilla milla dalig.. jag tror hon har fatt solsting eller natt sant.. sa pox o jag ar alone for forsta gangen denna resa.. det blir en lugn kvall.. imorn hoppas jag pa fint vader men har forstatt att det inte ar natt man ska ta for givet.. sa blir det att ga ut en sista gang imorn o sa hem o packa for pa mandagen 8.15 gar bussen till preveza som ska ta oss hem..

puss allihopa o tack for fina mess som forgyller dagarna



ja jag langtar hem efter millas goda mat o osses goda drinkar.. mmm....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja nu ar Milla pa fotterna igen och ska njuta av en sista kvall med ganget, kommer sakna dessa dagliga traffar men om jag staller maten pa fonsterkarmen sa kanske att ni kommer =). Puss pa dig min allra bastis (nu lat jag verkligen som en fjortis men det skiter jag i)

2006-08-13 @ 18:36:54
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0