Publicerat: 2006-08-10 Klockan: 21:33:18

men oh igen..

ja nu sitter man har igen.. vadret blev dock battre vartefter dagen fortlopte.. med battre raknas inget sporegn... men jag har goda tankar om morgondagens solmojligheter!!

nyss har jag, milla, pox o osse spelat in en reklamfilm.. det blir youtube.com sen... haha.. imorn ska vi spela in solkramsreklam.. idag handlade det om karlekspiller..

josefine har annu inte badat i havet.. eller i nan pool heller for den delen.. men imorn kanske jag tvingas till det i valmening for var reklamfilm.. vad gor man inte for bra videoinspelningar??

ja jag har shoppat loss idag.. 3 vaskor, ett par skor, armband, ring o sa en del presenter till syster, svager, barn, mor, far o sadjad azaribog.

hoppas ni blir glada sen for fan vad jag har spenderat pengar pa er.. haha.. vi har planerat kommande galna upptag ocksa.. jag sager det att det kommer bli en host fullt med aktiviteter.. men det ar bara roliga saker hela tiden sa det mar vi gott av!

imorn kommer det som sagt bli stranden o sen ska vi ata pa en fin resturang, festa hos milla o osse o sa ga vidare till natt annat stalle..

ja det var allt for denna gang.. puss pa er dar hemma


Kommentarer
Postat av: christianos fru

din rubrik stavas med å in oh...bara så du vet!du är bäst efter mig o milla o osakar o pär förstås...sun i sweden all the time!miss you hoppas att ni mår bra!!

2006-08-10 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0