Publicerat: 2006-08-01 Klockan: 14:31:44

bye bye Spalle

ångest.. spalle.. mitt älskade efternamn.. soon it´s bye bye spalle.. solong will i ever c u again?? nej då men det går ju alltid att byta tillbaxs om råångesten över namnet ej lägger sig. me am a spalle.. me am a tauberman? that we will soon now..

hur ofta använder man sig av namnet förresten? ja det kommer jag också snart bli varse om..

ja om 4 dagar är det dags. hur kan det komma sig? att denna dag som jag vetat om i typ 2 år är här nu? helt sjukt! o då menar jag helt sjukt! jag tror det kommer att regna. det verkar ju inte bättre än så när man ser på vädret iaf. men vad fan då får vi fota oss inne istället!

det som är positivt om det regnar är att folk kommer inte stå ute o dra på festen utan vara inne o röja!  ja nu ska jag fortsätta att röja lite här hemma innan poxen kommer hem. snart är det ölbrännboll!



älskade underbara familj! bye bye spalle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0