Publicerat: 2006-08-15 Klockan: 12:03:01

bröllop o bröllopsresan

ja nu har det alltså gått lite mer än en vecka sen jag gifta mig o blev josefine tauberman. en stor sak bara.. det där med efternamnet.. det är svårt, men som jag sa till alla från början; jag gör ett försök o klarar jag ej av det så byter jag tillbaks. än så länge har jag inte sagt rätt en enda gång o knappt någon annan heller i min omgivning. det är svårt när man har ett inarbetat efternamn som man brukar tilltalas till i vardagsspråk...

bröllopet var iaf helt fantastiskt! allt gick som vi ville det förrutom lite extra skönsång från prästen o nån miss i turordningen i kyrkan. men vad gör väl det, det förgyllde nästan tillställningen ännu mer. det var rörande att se hur många som kom av sådana som vi ej hade bjudit!! o alla som gjort sig så fina. elin o stefans sång var helt otrolig!

middagen o festen var klockren, från början till slut! slut ja.. de fick dra oss ut ur sörby vid 3 tiden.. haha.. roliga tal, god mat, fantastiskt värdpar, roliga småspex, folk om bjöd på sig själva, goda drinkar, bra röj på dansgolvet o jävligt kul helt enkelt..

natten tillbringades på president. dagen efter var milla, osse, mamma, pappa, syrran, walle o kidsen hemma hos oss på lite lunch (tack milla) o paketöppning! tack alla för de fina sakerna.. eller det var väl typ 3 saker o resten penar!! great!!

sedan åkte vi;



iväg till sthlm.. sadde lämnade vi av hos hans syster i sthlm o vi andra fortsatte till ett övernattningshotell..

veckan i parga bjöd på god mat, sol, regn o åskoväder, en jävla massa dricka, kortspel, shopping, till o med lite bad för min del o många många skratt! första dagen vi kom köpte vi blommor av en gammal tant som vi la i havet, det var micheles 20 årsdag.. det kände fint att uppvakta henne på det sättet!!



vi var på kastro där vi ordnade lite skådespel till folkets förtjusning.. haha.. vi har även spelat in 3 videofilmer.. lugn de kommer på youtube sen!!



en massa raj raj...



oväder... en dränkt jossan..



tack milla o osse för en toppenresa!!

puss på er allihopa.. idag börjar tjejkvällarna igen! spännande!!

puss

Kommentarer
Postat av: Annie

Hahaha du e sååå skön..
Älskar att läsa din blogg Loppan

Pz

2006-08-15 @ 15:59:00
URL: http://angeliqa.blogg.se
Postat av: den riktiga ronaldo

nu kommer ego ronaldo fram...skönt att ni är hemma!!!!tack för en härlig fest...GOD dricka...ROLIGA människor...tack för presenterna!ha det bra puss o kram the almost real ronaldo

2006-08-15 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0