Publicerat: 2006-04-05 Klockan: 17:06:54

två dagar kvar..

ihh.. hur kan det gå så snabbt.. det är bara två dagar kvar av denna vecka. ska träffa camilla om 15 min o vi ska knalla ner till pronova för att gå på föreläsningen "med läroplanen på fickan". ärligt talat så har jag ju hört om roligare föreläsningar. där ska vi sitta till 21 så jag missar lost oxå. grr...

imorn ska jag fixa naglarna o det ska bli så skönt. men det ska bli ännu skönare att färga o klippa håret på lördag. måste bara fixa lite bilder att ta med mig på frisyrer till linda. bröllopsfrisyrer alltså..

jaha.. jag hade väl inget att säga egentligen..


Kommentarer
Postat av: jessica

hejsan vännen hoppas föreläsningen gick bra igår =) Oj oj både naglar o håret du kommer bli så fin.men ja undrar vad du ska ha för färg på håret *nyfiken* kram kram

2006-04-06 @ 08:13:12
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0