Publicerat: 2006-04-22 Klockan: 15:15:13

mates...

japp igår var det dags för mates fest på teaterbaren. det var en mycket lyckad tillställning även om mitt huvud o kropp känner annorlunda idag.. oh varför ska jag alltid ta den där sista drickan för? varken bra för plånboken eller dagen efter..

jag gick iaf dit med sarah en gammal vän. det var hur kul som helst att umgås en kväll med henne. ibland förstår jag inte varför man tappar kontakten med vissa när man ändå har så kul ihop. vi kände oss aningens malplacerade ett tag men efter ett par cider var läget under kontroll även för oss. haha..

där fanns även en massa andra kändisar som sadde, linda, erika, jögge, ståhla o en massa andra gamla bekanta. det var helt enkelt en väldigt rolig kväll med bra musik, bra sällskap, trubadur, nån sorts ståuppare o modeshow. SKOJ!

sedan gick vi vid någon tidpunkt. har ingen aning om vilken. men jag tror att jag var hemma vid ett tiden. skulle ju ringt efter skjus men eftersom sadde ändå skulle till skarphagen så hade vi sällskap hem. den promenaden var nog bra för mitt tillnyktrande. men det snurrade på rätt bra i huvudet när jag skulle lägga mig.

idag har jag fått betala priset. bakis (som ALLTID).. förstår inte varför det måste resultera i det varje gång.. jag har iaf lyckats tvätta o äta frukost. mat får jag köpa när pox slutar. gått en promenad med carro. tack vännen det var toppen på alla sätt o vis om jag säger så. sen har jag varit med emil o syrran. gustav har varit på kalas i vilbergen. nu ska jag sätta mig på balkongen o sola lite o sen åka o handla..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0