Publicerat: 2006-04-12 Klockan: 16:16:31

"jag ska bara.."

mm nu känner jag mig nästan som alfons åberg.. jag ska bara o jag ska bara.. jag gick hem från jobbet i tron att jag skulle svida om direkt o ge mig ut o springa. nu är det mindre än en månad kvar innan det där hemska vårruset. sen så skulle jag bara kolla datorn lite.. o bara läsa expressen.. o nu skulle jag bara skriva en blogg.. men snart ska jag faktiskt ge mig ut o springa för jag har redan tagit av mig hälften av kläderna.. haha..

imorn är det skärtorsdagen o vi ska alltså vara utklädda.. hmm.. dags att leta fram någonting att ta på sig. jag slutar 15.30 imorn o då är det långledigt!!!! ihhhh.. det ska bli så skönt! jag ska vila o äta o vara på landet. det är det jag ska koncentrera mig på. jag säger inte sova längre eftersom att det sällan bli så. men jag ska vila iaf! eller sover gör jag alltid några få timmar per natt men jag somnar ju aldrig.. låg o lyssnade på den där himla cd:n igår. sen efter 71 min.."hmm vad gör jag nu då?".

ja ja det blir väl ordning på mig med någongång. jag klarar ju av mitt jobb än så länge iaf. även om jag har väldigt trötta perioder ibland.


Kommentarer
Postat av: jessica

vd duktig du är loppan ute o springer själv blir de med vårruset med gå med barnvagn puss

2006-04-15 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0