Publicerat: 2005-12-27 Klockan: 09:50:41

jultankar 2005

ja så var den här.. eller kanske rättare sagt över.. julen 2005.. vad har den gett mig? vad har den lämnat kvar? minnen kanske.. jag får ta vara på de minnena. eftersom att denna julen är speciell, det är vår sista jul med michele. mm det är sant o det börjar kännas ändå in i själen.. det är sista julen tillsammans med henne, sen ska hon vandra vidare. till änglarna..

julen har gett mer.. värme, närhet, nått halvt hekto plus på vågen o en himla massa bra julklappar. julen har gett glädje.. att få se de små bli överlyckliga när de öppnar sina klappar... det gäller de stora med för den delen..

men det som känns mest denna jul är ändå det att vi tillbringar den för sista gången tillsammans med michele.. när tar det slut? när ska du få frid?

pierre o jag framför vår julgran juldagen 2005

pierre o jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0