Publicerat: 2013-10-21 Klockan: 19:31:00

melwins dop

i lördags var vi på dop. det var dags för melwin att döpas. det var fullt hus och mycket lyckat från början till slut.
 
hemma i soffan innan dopet.
 
 
en ganska häftig bild. det ser ut som om det är noah som är i farten men det är william som är bredvid honom. de var så snarlikt klädda så det ser ut som en "dubbelnoah".
 
 
dags att tåga in! under dopet spelades fina sånger och melwin var nöjd nästan hela tiden förutom när han fick vattnet på sig!
 
 
 
celine, william och noah.
 
 
familjen och gudmor jessika som är jennies syster.
 
 
godingen melwin.
 
 
evalin, lilla isabelle, min kollega och sålika chrickas mamma eva! jacke agerade lekfarbror även denna gång och underhöll ungarna hela kvällen.
 
 
jag och melwin!
 
 
det var fiskdamm och noah stod så fint i kön. så visade det sig att det var en godispåse. jaha tänkte både jag och sadde. om han nu vill ha godiset nu så får det bli första gången han äter godis. men vad gör han? öppnar påsen och bjuder mig och sadde. tills godiset är slut. han frågar inte ens om han får äta det själv. trots att alla barn kring honom smaskar på för fullt. han berättar bara för de andra barnen att han ger mamma och pappa godis.
 
 
så var det med det:) blev ingen godisdebut denna gång heller. vi får se när han frågar efter det....!
 
såhär tjusig var lovi på kvällskvisten. pyjamas och lackskor!
 
 
det var kul att träffa gamla vänner som jag inte träffat på ett tag. noah hade en riktig höjdarkväll så även lovi. god mat och gott fika. en riktig bra tillställning. tack jennie, chricka, william och inte minst melwin!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0