Publicerat: 2013-05-11 Klockan: 21:02:00

noah

den där noah alltså.
 
han är bra rolig. han säger så mycket roliga saker. när vi var hemma hos syrran så sa jag åt noah att han fick hålla i mig när han gick nedför deras trappa. detta får jag som svar;
 
"nu menar jag allvar mamma. jag vill gå nedför trappan själv".
 
en annan gång när vi hade ett bråk så sa han;
 
"nu springer jag in i mitt rum och tjurar".... efter ett tag kom han tillbaka till mig och sa "kära nån mamma"
 
som att kära nån skulle vara något fult:) vilket vi lät honom tro...;)
 
sen så tror han att han är äldre än vad han är. han brukar slänga sig med uttryck som "nu alltså" och "precis" efter det mesta...!
 
för att citera carita... "hur ska det gå?"
 
det kan man fråga sig! svar på tal. det har gossen.
 
vid våra bråk. ja plural. de sker titt som tätt så försöker han läxa upp mig och säger att jag inte får prata med honom. att jag ska vara tyst etc.... gossen försöker redan nu....

Kommentarer
Postat av: Sadde

Haha

2013-05-11 @ 23:12:59
Postat av: Heni

Kul han är underbar och så smart. Kram

Svar: han är rolig ditt barnbarn:)
Josephine

2013-05-12 @ 15:32:59
Postat av: Johanna

Haha det är så roligt med deras kloka små kommentarer :-)

Svar: ja verkligen. man kan skratta åt det länge...!
Josephine

2013-05-12 @ 15:52:12
URL: http://grynisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0