Publicerat: 2013-04-21 Klockan: 20:41:42

badfest

nu var det ett par år sen vi ordnade en badfest. så det var dags. och det var lika kul som sist!
 
carro, flisan, jecka, erika och lisa hängde i den stora poolen till en början.
 
 
tina, elin, sandra, milla, carolina och jessica njöt i bubbelpoolen.
 
 
sara som varit på dagspa kom lite senare än oss andra.
 
 
jag fördelade nog tiden ganska fint mellan bubblet och den andra poolen.
 
 
vi hade ett par fina charader med många roliga kort... men jag tror vi väljer att inte publicera dem här;)
 
efter ca 2,5 timme i badet så började vi göra oss klara till taxin som väntade oss.
 
 
efter taxifärden hamnade vi på meze. där vi åt och drack gott innan en del av oss fortsatte till hugos. ni som inte följde med missade verkligen något när jessica körde ett madonna nummer....!
 
det var en riktigt kul kväll och nu ser jag fram mot rockabillyfesten som vi ska arrangera i början av juni!
 
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja det blev riktigt bra igår och kul hela kvällen =). Men vart tog det fina kortet på dig och mig vägen med Jessica i bakgrunden =).
Tack för igår och nu laddar vi om för planerandes av nästa fest.
Puuuusss

Svar: det var på telefonen. det här var korten som togs med kameran. puss
Josephine

2013-04-21 @ 21:12:20
URL: http://cmillis.blogg.se
Postat av: caroline

Man kan tro att jag var fullast av alla hahahahaha...

Svar: faktiskt;)
Josephine

2013-04-21 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0