Publicerat: 2012-09-16 Klockan: 14:21:31

lust

igår var det karin som hade planerat en alldeles underbar dag för gänget i lust. extra kul var det att tina kom in i gruppen och trivdes bra från början!
 
 
 vi var iväg till sörsjön där vi efter olika missöden fick åka linbana över sjön. en linbana på 360 meter! det var en härlig känsla.
 
 
vi delades in i lag och fick påbörja tävlingen som varade ända till kvällen. det visade sig att jag hade en fallenhet för det där att skjuta iväg pilar. även då började jag associera till hungerspelen.... jag tror jag skulle klara mig rätt bra;)
 
 
yxkastning!
 
 
se min oerhört fina stil....
 

vi åkte till sats för att köra ett väldigt roligt pass med en massa dans!
 
 
efter duschen styrde vi vår kos till karin där lekarna fortsatte. det var hysteriskt roligt och det var länge sedan jag skrattade så mycket och så hjärtligt!
 
 
maten var fantastiskt god. karin har en väldigt duktig granne!
 
 
lekarna fortsatte även efter middagen och tack vare utslagstävlingen där jag lyckades få ner kexet från pannan rekordfort så vann vårt lag.
 
här nedan är första priset!
 
 
tack karin för en fantastisk dag och kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Verkar kul! Hur gör ni?! Hur ofta
Ses ni?!
Hur gör ni mEd betalning etc?! Skulle vara kul att göra liknande med sina
Vänner! :)

Svar: vi ses 2 ggr om året. vi har ett gemensamt konto där vi sätter in 150 kr per månad och deltagare. vi är 10 personer. det är riktigt kul! kommer på ngt som troligtvis de flesta ej prövat på!
Josephine

2012-09-17 @ 14:00:23
Postat av: Lisa

Smart! Jätte kul ide! Se om man kan göra något liknande kul grej!
:)

Svar: vi är ca 2-3 som planerar varje tillfälle. de andra vet inget. skickar ut en kryptisk inbjudan några dagar innan med vad som ska packas. sen får man reda på det fortlöpande under dagen.
Josephine

2012-09-17 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0