Publicerat: 2012-10-19 Klockan: 08:04:19

revolt

revolt av suzanne collins. utgiven år 2011.
 
sådär ja. nu känner jag igen mig igen. den sista delen är mer som ettan där jag undrar vad som ska ske hela tiden. det sker en hel del oväntade saker och även sådana som var mer eller mindre väntade.
 
jag vill inte skriva mer än så med risk för att vara en spoiler för någon.
 
varför den ej får en femma är för att jag skulle vilja läsa lite mer på slutet.
 
betyg 4 av 5.
 
 
..... jisses vilken tomhet jag känner när triologin är över....

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag håller med dig helt och fullt förutom att jag tyckte om tvåan med, men skillnaden kanske blev för att jag läste den på bara några dagar så det blev i ett svep. Dock undrar jag hur de ska kunna göra en film av denna bok barnvänlig.

Svar: ja de där filmerna ja... måste ju ses snart!
Josephine

2012-10-21 @ 23:08:51
URL: http://cmillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0