Publicerat: 2012-08-28 Klockan: 19:47:36

hungerspelen

så var det ju det där med att jag alltid blir så fast i saker och ting...
 
läste hungerspelen förra veckan. ojoj. fängslande som få.
 
sen drömde jag om att jag deltog i spelen. försökte gömma mig etc.
 
efter det åkte vi till kolmårdens djurpark. det var ganska få deltagare i parken.. förlåt jag menar besökare... när vi gick till delfinariet så var det helt plötsligt smockat. det var ju såklart spelledarnas sätt att samla oss på samma ställe. eller oj jag menar visa upp parkens attraktioner...
 
sen åkte vi linbanan. under tiden uppe i luften så spanade jag ut tänkbara ställen där jag kunde jaga, tänkbara faror, ställen jag skulle kunna gömma mig på.
 
sån är jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0