Publicerat: 2011-10-05 Klockan: 17:23:00

abstinens

nedtrappning på både gott och ont.

noah vaknar upp nattetid och är alldeles stissig. han har inte ont. men han är stissig. han har helt enkelt abstinens efter morfinet. jag kan känna behovet. jag känner igen mig.

efter en ridolycka jag var med om fick jag morfin regelbundet. det var en pärs att sluta med det. abstines... jag låg och bad om att få mer morfin. 9 år gammal ligger jag på intensiven och trycker på den röda knappen. orkar knappt prata men ber om morfin.

så jag förstår hur noah känner sig. snart min son, snart går det över!

snart josefine, snart sadjad, snart kommer han återigen sova på nätterna;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Lille Gubben. Vad jobbigt. Vaknar han mycket på nätterna nu? Kram till Er.

2011-10-05 @ 20:06:39
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com
Postat av: vicky

Åh, vad ni är starka med allt ni går igenom, även om det kanske inte alltid känns så! Och lilla Noah oxå- vilken kille<3 Jo, som det känns nu så ser jag inte att jag inte skulle kunna jobba den 15,e=). Har dock kramp i ryggen typ varje dag men det ska gå över här i dagarna hoppas jag! Men alltså jag jobbar så nu kan ja säga att jag till 90% tror att ja jobbar då om inte läget skulle förändras till det sämre, men det hoppas jag verkligen inte! kram

2011-10-05 @ 21:20:19
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Linda aka Javamorsan

:( Stackars liten! Lider med honom!!

2011-10-06 @ 08:53:35
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0