Publicerat: 2011-06-09 Klockan: 22:30:03

21 september

datumet då noah ska sövas för femte gången.

datumet då de ska skära i noah för fjärde gången.

datumet då de ska såga i noah för första gången.

datumet då de ska sätta skruvar i noahs ryggrad för första gången.

datumet vi vet att vi har framför oss.

datumet vi går till mötes och som vi tvingas genomlida.

det är mer än ett kvartal kvar dit. på ett kvartal hinner vi njuta massor. få massor kvalitetstid och kärlek.

vi har en årstid intakt. under våren har de ännu inte gjort ngt ingrepp på noah. våren är en årstid utan sjukhusminnen. men även sjukhusminnen har fina minnen.

den 20 sept ska vi läggas in. den 21 sker op. sedan ska vi räkna med att bli kvar på sjukhus under vecka 38 och 39. för noah kommer detta innebära att hans förskolestart flyttas fram till börjav av november ngn gång. för sadde kommer detta innebära att han blir hemma minst en månad till med noah.

det blir bra det här. nu kommer sommaren. nu ska vi njuta. det är trots allt väldigt lång tid kvar tills det blir den 21 sept.....

Kommentarer
Postat av: Lady S

Njut njut njut av er sjukhusfri tid som sagt september dröjer det ett tag till!

2011-06-10 @ 09:21:21
URL: http://ladysgrynet.blogspot.com
Postat av: Therese

Hej Vännen.

Jag hade velat prata mer om detta igår. Jag kom av mig och "snöade in" på mitt eget. Jag är ledsen för det. Igår kväll låg jag och tänkte på detta länge innan jag somnade. Att ni är där. Snart. Om det fungerar skulle jag gärna vilja komma förbi er i linköping någon gång efter operationen. Vi ses väl snart igen hoppas jag. Tack för igår. Kram T

2011-06-10 @ 09:26:36
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com
Postat av: Maria

Tycker att små barn ska slippa så många sövningar och operationer men ibland är det ett nödvändigt ont och hur man än önskar så " är det som det är " och man får bara försöka orka med så gott det går men som sagt, en låååång sommar har ni framför er och den ska ni njuta av !

2011-06-10 @ 18:11:32
Postat av: Linda aka Javamorsan

Försök att inte tänka så mkt på det och njut av sommaren. Förstår att det känns jobbigt men vägen dit blir mindre jobbig om ni försöker bara vara!



massa kramar

2011-06-10 @ 20:13:09
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: Lena & Elsa

FY FAN! Vad livet är orättvist.

2011-06-10 @ 22:11:11
Postat av: Milla

En skön och underbar sommar först innan allt det andra måste göras och förberedas och tänkas på, en period med en massa bad och lek och bus. Puss hjärtat

2011-06-11 @ 17:05:21
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh er fina lilla hjälte!!! Ett jobbigt datum att se fram emot, blandade känslor :-(



Men njut av nuet nu, av solen, sommaren och finaste männen du har :-)



Många tankar och kärlek till er alla

2011-06-11 @ 21:33:56
URL: http://grynisen.bloggplatsen.se
Postat av: Annica

Man blir gråtfärdig, känner så mycket för er o det ni kämpar för //kramar!

2011-06-15 @ 20:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0