Publicerat: 2009-03-11 Klockan: 17:21:33

grattis "lilla" gudson

för 9 år sedan föddes han. min lilla gudson gustav sålika min systerson. sedan den dagen har innebörden i ordet kärlek nått en ny dimension. att älska ett barn är en helt annan sak än att älska sin vän, man, familj etc. det är förenat med en sådan stor omtanke och med denna omtanke föds även en oro. gustav var det första barnet som föddes i familjen och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

gustav har alltid varit eftertänksam och en stor grubblare. men han är inte bara en lugn kille utan utövar fler sporter än vad hans moster har hunnit med (nej nu överdrev jag lite...). gustav har på senare år blivit en riktig diplomat och vill inte gärna såra någons känslor. han är ett matematiskt geni och hanterar procent, logik och teknik på ett plan som inte vilken 9-åring som helst kan. inte vilken 29-åring som helst heller.

gustav är min lilla, ja för han kommer alltid vara min lilla, guldklimp. min gudson med glimten i ögat som alltid har svar på tal. älskar dig min goding och snart kommer vi till dig och sjunger för dig!



 år 2009

 år 2000

år 2001 och 2002 finns det inga bilder inne ifrån i datorn.... 

 år 2003

 år 2004

 år 2005

 år 2006

 år 2007

 år 2008

JAG ÄLSKAR DIG MIN LILLA GULDKLIMP!


Kommentarer
Postat av: jessica

åååh vad fint skrivet tusen gånger grattis till gustav

2009-03-11 @ 19:59:05
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: annah

vad fint skrivet!

2009-03-11 @ 22:55:52
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Hej gumman, gullig du är men jag har andra bilder med ville bara inte flasha upp hennes ansikte utan att ha frågat, jag känner ju inte ens henne =)

Datumet är inte helt spikat, men när det är det meddelar jag =)

Kram

2009-03-12 @ 16:38:03
URL: http://beatas.se
Postat av: gurra

Tack för alla fina ord om mig.Kul att se alla korten. Jag älskar dig med ! Kram Gurra

2009-03-12 @ 19:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0