Publicerat: 2009-06-25 Klockan: 22:21:46

i form....

ja innan jag åkte hit hade jag precis hunnit komma i form igen. efter en slöperiod av alldeles för mycket sötsaker.

ni läste ordagrant - innan jag åkte hit.

efter jag kom hit - ja räkna med ett par pluskilon och lite mer hull runt midjan att ta på. ups... för lite motion och för mycket av livets goda kan visst ge sig till känna på bara en vecka. se där se där.

men fy fan vilken skön vecka det har varit!

nu ska vi hem och packa för imorgon är det dags att åka hemåt igen. den här veckan har bara sprungit iväg. det är tydligen såhär det är att ha barn och vara utomlands. dagarna bara rinner förbi! men det har varit en underbar vecka! jag längtar tills den dagen då vi kan åka hit igen men då med en egen knodd. ett riktigt paradis för barnfamiljer!

Kommentarer
Postat av: Karin

Välkomna hem! Kram

2009-06-26 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0