Publicerat: 2009-08-30 Klockan: 11:56:16

helgen

igår hade vi familjen gillberg/davidssons på besök! vi åt en massa mat, snackade loss en hel del, såg på fotboll, åt efterrätt, lekte, såg på mer fotboll, drack gott och skrattade! danne ordnade även så jag fick en ny klockren ringsignal till mobilen och jecka styrde upp det så jag numera kommer kunna blogga från mobilen! waw! vilken kväll! evvan har fått till en riktig pose;) that´s my girl!

visste ni att fjärilar är såhär håriga?! det visste inte jag! gårkvällen bjöd på en vacker himmel!

jag kommer starta upp veckans citat igen! det kommer bli en egen kategori. detta innebär att under veckans lopp kommer jag finna något som värmer mig, glädjer mig, träffar mig rakt in i hjärtat, får mig att gråta, får mig att skämmas... ja ni förstår poängen. något som berör mig på ett eller annat sätt. detta citat kommer publiceras under söndagen eller måndagen! för att förtydliga så hämtas veckans citat från någon av de bloggar jag läser dagligen. jag kommer självklart länka till denna blogg.


Kommentarer
Postat av: Clara

hej gulliga du :)

Ja det var skönt att bara åka iväg.

Det är riktigt skönt med kortare hår, mycket roligare oxå att fixa med. Du klippte dig väl oxå för ett tag sen va?

Tycker du passar jättebra i din frilla.

Förresten vad knasigt med filmen som

ni aldrig får se, jag skulle bli tokig!

2009-08-30 @ 14:07:37
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0