Publicerat: 2008-06-11 Klockan: 20:06:41

utmattad

jag är helt utmattad. på gränsen till att spy. på gränsen till att sjunka ihop i en hög och bli liggandes där o bara gråta för att jag helt enkelt inte orkar annat. men jag spyr inte. jag sjunker inte ihop till en hög. jag skriver om min utmattning istället. det känns mer konstruktivt. det gäller att finna vägar som man trivs med för att inte hamna i en viss apati som jag lätt skulle kunna hamna i nu.

varför denna utmattning?

det är mycket att tänka på just nu. mycket som sker. men det är inte bara det. idag beror min utmattning helt klart på min dag.

5.05 klockan ringde
5.30 cykla till jobbet
5.45 befann mig på jobbet
6-13 jobb. intensiv dag.
13-16 jobbade över utanför barngrupp. för att hinna med uppdraget. medarbetarsamtal, sammanfattning från gårdagens föreläsning, brev till chefen och en del dokumenation
16-18 intensivt kvällsmöte
18.05 cykla till world class
18.20 framme
18.30-19.30 nytt combatpass
19.35 kräksfärdig och helt matt.....
19.45 vara social o trevlig med sadjad
20.00 försöker vara konstruktiv
??:?? duscha o bli en säck potatis i soffan

12 timmar utan rast och sedan en timmes träning på det kan göra vem som helst slut. plus att jag inte har tränat på 2 veckor och att det var ny koregrafi.

jag gnäller just nu. nej just det jag försöker hitta en väg för att inte spy eller bli en hög på golvet som gråter. så var det. då får jag gnälla i denna blogg.

för att inte dagen skulle vara slut såhär så ville buss 117 köra på mig idag vid söderledskyrkan. det tutade på mig och körde demostrativt nära så att jag nästan nuddade bussen. vad ville chaffören? att jag skulle cykla på gångbanan? jag ska fan ringa östgötas kollektivtrafik och fråga vad det var för jubelidiot som körde bussen kl 18.07 vid söderledskyrkan. om jag har ork till det................

hejdå

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kraaaaam från mig gumsan! Vissa dagar är skit men det är då man får komma ihåg att det finns andra dagar som är guld värda!

2008-06-12 @ 10:04:38
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: Sadjad

Ändå är du helt jävla bäst din turkälskare! Love you...puss

2008-06-12 @ 12:33:46
Postat av: Annie

Ja det är såå roligt!=) Hoppas du har haft en bättre dag idag. Ibland har man ju sådana där dagar som du hade igår och det är hemskt! Sist jag hade en sådan dag kom jag fram till att jag i alla fall inte har det så ofta.. Men på något sätt uppskattar man de andra dagarna bättre sen. Hoppas ni mår bra! Puss

2008-06-12 @ 21:06:47
URL: http://allaflickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0