Publicerat: 2008-07-16 Klockan: 22:00:19

dexter

jag måste bara få skriva att jag är frälst i denna serie. vi fick nyss låna hela säsong 1 på dvd och har nu sträcksett den ett par dagar. och mina funderingar angående vem "frysbilsmördaren" var och varför denna agerade som den gjorde började vi spekulera i ganska fort. och jag är så nöjd för att jag fick till det! sadjad tycker att det är skrämmande för han tror att jag har läggning åt det håller. hmm... jag tror att han skämtar. vill ni inte veta hur jag tänkte så läs ej mer. om ni alltså vill se säsong 1. om ni redan har sett den eller ej är intresserade så bläddra förbi bilden!




jag kände hyfsat tidigt att det skulle vara en bror av något slag. någon som blev bortglömd och/eller fick ett taskigt utgångsläge i dexters unga år, när han själv hittades på brottsplatsen. sedan gick tankarna åt att denna mördare kopierade dexters uppväxt genom mord som hämnd för att denna inte själv fick någon bra uppväxt. och att det slutligen skulle leda till att dexter upptäckte och förstod vem mördaren var och varför.

fan vad jag är grym...

nu har vi nyss sett första avsnittet av säsong 2 och det lär väl bli minst 1 till ikväll.



imorn ska jag o sadjad lukta på bebis. vi ska få besöka lilla emma och mamma erika och pappa tomas. det ska bli så mysigt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Oh va fusk, jag vill me gosa bebis =(



Måste ringa Erka imorn så kanske ja kan få gosa nästa vecka hihi

Va blev de för gaddning nu då?



Puss

2008-07-16 @ 23:05:39
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Josephine :) hoppas allt e bra med dig! Har utmanat dig :) Kramen!

2008-07-18 @ 18:22:59
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0