Publicerat: 2008-08-14 Klockan: 21:55:05

flygeln






nu har vi varit på jobbfest på flygeln. det var ca 390 pers där sas det. det var vårt område, sydvästen, som var bjudna. Det var en god tallrik med kall mat, musik av ett bra band, mike torin som trollade och efterrätt plus dans till samma band.

en mindre succé skulle jag vilja kalla det. vi blev placerade i runda bord med 8 personer kring varje. så ingen kände den andre, men ändå känner man igen de flesta lite eftersom vi rör oss i samma kretsar.

halsbandet jag har på mig kom sadjad hem med förra veckan. tack älskling!!

imorn kommer ungarna till förskolan och så ska vi vara barnvakt till på lördag. det ska bli mysigt!!


Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

2008-08-15 @ 14:51:30
Postat av: Malin Eklöf

Hoppsan , blev visst lite för mycket feltryckningar där...hehe!

Jag tänkte bara säga att Sadde ser ut att ha hittat till vinbaren fortare än kvickt!

Ser ni hans dödligt allvarliga blick när han har vinglas i båda händerna!?! =)

2008-08-15 @ 14:54:03
Postat av: jessica

gud så trevligt, varför har dom inte sånt för oss kooperativ, ska man behöva jobba kommunalt för att gå på trevligt middagar. på fredags ses vi jippie pussar

2008-08-16 @ 07:45:54
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0