Publicerat: 2008-04-16 Klockan: 12:09:20

lyckosam vecka

ja för min egen del har detta än så länge varit en lyckosam vecka. i måndags fick jag min lönehöjning. jag är minst sagt riktigt nöjd. jag kom en bit över det mål jag hoppats på. målet var från böran ganska högt ställt. så yes i am happy. även att vi fortfarande pratar om skitlöner så är det ett faktum att det är en bra lön för en hyfsat nyexad förkollärare i norrköping. en sådan som började då det var skit i ingångslön.....

sedan så ringde world class till mig igår. då fick jag belöning för att jag värvat 2 medlemmar. (tack osse o pierre). så jag valde att få ett 10 gånger solkort och en månad förlängning på mitt årskort. vem vet det kan bli 2 belöningar till längre fram.

idag har min jobbdag sett lite annorlunda ut. öppnade och sedan åkte jag till en skola där jag ska ha en inskolning. väl klar där (och med hemmaarbetet som medföljde) så slutade jag för 5 min sen. så då kompar jag ut en timme. så kl ett ska jag träffa pappa och luncha med honom. sen ska jag fika med ullis. ikväll blir det att träna.

jag fuskar denna vecka............. inte med träningen men med sötsaker. mmm så jävla gott!

såhär såg vår whiteboard tavla ut efter lördagens fest...

41390-2972


jaja.. jag är bara glad över att våra gäster lät bli kylskåpet denna gång. och ja det var en pik till dig walle ;)

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Dom fick käka upp allt dom skrev dagen efter...2-1. Puss på dig min gral

2008-04-16 @ 16:46:34
Postat av: Jenny

söt du är! ja, vissa saker kan man inte styra över hur mkt man än skulle vilja.. that's called life I guess! :) självfallet hoppas jag att våra vägar möts igen. bra personer växer inte på träd direkt! :) kramar tillbaka

2008-04-19 @ 23:36:25
URL: http://jennysoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0