Publicerat: 2007-09-12 Klockan: 11:09:26

oh my oh my!

ja det händer. det sker. här och nu. just nu i detta liv. det sker!! jag sitter just nu på arlanda tillsammans med min älskade pojkvän. lika förväntansfull som ett barn på julaftons morgon. resan. den resan! denna resan.. denna resan kommer att bli helt fantastisk.


det finns inga andra alternativ. det kan inte misslyckas. hur skulle det? även om det skulle vara regn, åska o gud vet vad så finns det inget som skulle kunna göra denna resa dålig. hur kan det komma sig? jo jag kommer i en veckas tid att umgås med sadjad. utan telefoner, utan jobb, utan någonting som egentligen kopplar oss till vårt vanliga liv.


så här länge som vi nu kommer att umgås har vi aldrig umgåtts förr. därav förväntansfull!


resan hit gick bra tillslut. tomas kör lite med "invandrartider" så jag höll ju på att gå upp i taket när han kom ca 25 min senare än vad jag hade tänkt mig. och sen att den där essingeleden tog ca 45 min när den skulle kunna ha tagit 10 min gjorde sitt till. men allt gick smidigt o vi checkade in direkt när vi kom till arlanda. jag fick genomgå ett stickprov så de körde med "pipern" på mig. det gick också bra. (jag hade inte stinas vattenbälte på mig..;)..)


nu om 70 min lyfter vårt plan. jag har 90 min kvar på internet tiden. detta blev den dyraste bloggen jag skrivit då jag inte kommer nyttja mer tid av mitt internet. kanske hinnar jag skåda någon mer blogg.


ha det bra alla. vi får se om vi finner ett internetcafé i grekland. annars så ses vi nästa torsdag igen!




ön.. mi love... the 2 of us... tack tomas...


Kommentarer
Postat av: PB

Hoppas ni får en riktigt mysig resa!!
Puss

2007-09-12 @ 15:48:10
URL: http://peggyvivian.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hoppas ni får en bra och rolig resa! kram

2007-09-12 @ 18:16:20
URL: http://plastictrash.blogg.se
Postat av: Caroline

Kom ihåg vad vi sa!! BILDBEVIS på att du verkligen badade i havet den här gången! haha ha de så underbart puss

2007-09-13 @ 08:15:34
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: erika

åååh vad mysigt det låter gummis!!! Njut nu som sagt!!! Koppla aaaaav! Puss puss

2007-09-13 @ 08:28:43
Postat av: annah

ha en underbar resa, på måndag e det vår tur :)

2007-09-13 @ 10:03:11
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0