Publicerat: 2007-09-03 Klockan: 19:27:23

blandad kompott...minst sagt!

ja herregud.. här kommer det bli blandad kompott så det står härliga till.. vet ej hur jag ska börja.. så jag gör lite tvärtom. tar det baklänges.

idag; vi bokade vår resa. tänkte ta o åka till sardinien (italien) först men efter att säljaren sa att med ospecade resor hade hotellägarna rätt att be en flytta till ett annat hotell med kort varsel så blev det ändrade förutsättningar. så jävla kul är det inte att packa. så det blev peloponnesos (grekland) istället. vi åker onsdagen den 12/9 o kommer hem onsdagen den 19/9 (grattis charlotte).  ja jag vet att det är där det brann men jag har ringt o försäkrat mig om att branden aldrig nått den delen av ön och att de aldrig skulle skicka ner tusister dit om det var en fara.  ni som ej tror mig när jag säger att bränderna är släkta se här; http://www.vk.se/Article.jsp?article=137233

http://www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|241&entry=29&dest=338&city=1462&type=cd&hotel=5633

här ska jag o sadjad lata oss. äta, dricka, sola, kanske bada, sova, dricka en drink eller två, mysa, fota o strosa.

mmm... njuter av bara tanken. o jag kanske till o med skiter i om det regnar (mm jag har ju haft otur 2 av mina 3 senaste charterresor) för jag får vara ledig en vecka med mi love. bara mi love o jag. ingen telefon. inget jobb. ingen annan.

söndag; ja första halvan av dagen tänker jag inte säga ett ord om förrutom ett namn; sadjad. ja fråga honom. *huh* den andra halvan av dagen var roligare! vi hade överaskningsfest för sadjads faster forough som fyllde 60 år. det var så gott o kul att träffa fler av sadjads släktingar o andra vänner till familjen.



längst ner från vänster; adel (kusin), farokh (lilla faster), rebecka (kusinbarn), forough (faster), farhad (pappa)

högst upp från vänster; ann (kusins fru), daniel (kusin), nelly (kusinbarn), bahareh (syster), jonas (systers pojkvän), sadjad, jag, christian (kusin), frida (kusins tjej).
41390-2345

det var en rolig tillställning med båda alldans, god mat, gott fika o roligt sällskap. christian började prata lite med mig o i hans ungefär andra mening sa han; jaha så det är du som ligger med min kusin.. hmm.. detta var första gången jag träffade honom. men jag fann mig snabbt o sadjad gav igen när hans flickvän dök upp! ni måste bara höra christians skratt. underbart! nästan lite kvävande gurglande ljud...

lördag; ja lördagen resulterade i den första delen av söndagen. gaah. tom fyllde år.



det var fest. fest fest fest. jag gick iväg till bomull där jag mötte upp fredrik, charlotte, magnus, linda o malin.



fredag; kanske den bästa dagen på evigheter. jag säger bara the ark! jag säger bara ola salo. jag säger bara wow! http://www.thearkworld.com/

vilken man! vilken utstrålning. vilken karisma. vilken dragningskraft. vilken liveartist! jag o syrran stod o hoppade oss svettiga medans våra karlar var lite mer försiktiga! den mannen skulle kunna få med vem som helst i hans tal. så rolig! såhär fina var vi då vädrets makter ej var med oss! (men vi klarade oss undan från regnet!)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Javisst var de bra=). Gick lite fort hela alltet bara=).

2007-09-03 @ 19:47:42
URL: http://plastictrash.blogg.se
Postat av: Hillevi

Oh då blir vi i utlandet samtidigt då =) Såg härligt ut! Hoppas att ni får en underbar vecka =) Puss

2007-09-03 @ 21:28:22
URL: http://hillevilarsson.blogg.se
Postat av: erika

åååh gud så himla fint det såg ut att vara dit ni ska. Blir sååå avis!!!!!! Kul att vi hinner ses innan!!!! Puss puss o kram

2007-09-03 @ 21:44:04
Postat av: Sadjad

Fan vad underbart det ska bli...PUSS

2007-09-03 @ 22:05:52
Postat av: Caroline

Oh vad skönt det såg ut! och vilken fin strand puss

2007-09-04 @ 10:12:18
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Jenny

jag har faktiskt aldrig ätit på pappa grappa! nästan så man får skämmas.. :)

2007-09-05 @ 19:05:02
URL: http://jennysoderberg.blogg.se
Postat av: Milla

Vad ska man säga mer än vilken underbar helg. Puss stumpan

2007-09-05 @ 19:34:31
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0