Publicerat: 2007-10-16 Klockan: 20:08:12

rykten

jag har just nu konstaterat att rykten är bland det känsligaste som finns. fick ett mess av pb nyss. det började såhär;

har hört galet mycket rykten om dig! :)


sen var man tvungen att scrolla ner rätt mycket för att kunna ta del av fortsättningen som löd;


paranoida jävel! skicka vidare och se vilka som är så dumma att dom inte läser hela messet;)


om man säger såhär att jag var en av de dumma som skickade ett halvståpåigt/nervöst mess tillbaks till pb. men sen brakade det löst när jag hade skickat vidare messet. folk ringde och messade som besatta. jag tror att det var 2 personer som inte skrev tillbaks. av det drar jag slutsatsen att det är ett väldigt känsligt ämne det här med rykten. man får en klump i magen. börjar tänka vad är det nu som kan ha kommit ut. börjar fundera på om man gjort något fel. även de personer som säger att de inte bryr sig nämnvärt om vad personer tycker o tänker om en (en sån person som jag). för när det börjar spiras o pratas om rykten om en själv så vill man väldigt gärna ha reda på vad det är det pratas om.

sen kan man lugnt säga; jaja jag bryr mig inte om det. eller jaja låt dem hållas. (sanna mina ord att jag har fått tänka på det sättet många ggr det senaste året). men man vill ändå veta vad det är det pratas om. oftast. ibland gör man bäst i att inte veta!

roligt var det iaf!


Kommentarer
Postat av: Maria

Förlåt vännen! He he men lite kul är det om man som sagt scrollar ner :P
Puss

2007-10-16 @ 20:13:43
URL: http://peggyvivian.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja du skrämde mej iaf!=) Puss

2007-10-16 @ 20:16:50
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: Caroline

Ja skitkul... hahahaha.... du livade upp fotbollsmatchen jag var på iaf...puss

2007-10-17 @ 10:48:34
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Milla

Jag undrade mest vad det var du visste som jag inte redan hade berättat, men man blev klart lite pirrig i magen. Mycket roligt men några har utkrävt hämd så jag skickar dem till dig om det är okej =). Puss

2007-10-18 @ 21:23:14
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0