Publicerat: 2007-06-03 Klockan: 22:37:54

frisknar till!!

mmm nu är jag nästan helt frisk.. nu är det mest nätterna som är jobbiga då jag hostar o har så förbannat ont i halsen men jag börjar känna mig bättre dagstid iaf o det är huvudsaken.. nu är kl 22:30 o mina grannar (i andra porten) har värsta festen.. hallå det är söndagkväll.. herregud människor..*öronproppar in*

ja trots att jag ej mått hundra så har jag roat mig lite i helgen. jag har varit på en underbar middag hos en arbetskamrat, mycket gott o trevligt! blev kvar tills slutet trots att jag trodde jag skulle gå hem efter middagen. jag har varit på landet.. jag har kollat på fotboll (både irl o på tv) o jag har haft desperetdag/kväll med milla o annie.. WAW säger jag bara.. håll till godo alla desperetanhängare.. it will only be better and better.. jag är frälst!

imorn ska jag jobba o ser fram mot det! det var så trist förra veckan då jag var en tjurskalle mot barnen (pga att jag var sjuk..) så jag har mycket att ta igen! sen är det sylviamatch!! ihh!!

nu har jag roat mig på en rolig sida som jag gjorde för över ett år sen oxå.. men tänkte att vad fan jag har ju fått nya läsare så det blir en favorit i repris...
http://www.myheritage.com/

man kan kolla vilka kändisar man är mest lik.. jag är mest lik dessa;



min karl är mest lik dessa;



de kollar efter drag i ansiktet o så hittar denna smarta sida det o tar fram de kändisarna! mycket kul! testa!!

veckans citat;

"Ja alldeles nyss ringde min doktor och hade det underbara beskedet att allt såg helt oförändrat ut!!"
för att läsa mer om detta underbara besked gå in på http://hillevilarsson.blogg.se/

så nu ska jag be till mina högre makter o hoppas på att mina grannar tar sitt förnuft till fånga eller det att mina öronproppar överträffar sig själva...

godnatt


Kommentarer
Postat av: Sadjad

Du är vackrare än alla dom min älskling...PUSS

2007-06-04 @ 12:44:01
Postat av: Hillevi

Oh veckans citat, inte illa ;) Himla skönt besked iaf! Härligt att du börjar bli frisk igen också! Va roligt, den där sidan var jag också in på förra året när du skrev om den =) Puss på dig

2007-06-04 @ 18:24:47
URL: http://hillevilarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0