Publicerat: 2007-02-10 Klockan: 15:24:12

oh ännu en lista...

 

kvinnligt vs manligt...

Kontakten med min kvinnliga sida:
1) köpt en hårfön [x] (inte köpt… fått…)
2) sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [x] (frågan är bara om jag har lyckats..)
3) följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x]
4) pratat känslor...nykter [x]
5) skrattat under en romantisk komedi [x]
6) berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x]
7) ringt upp en person utan konkret syfte [x]
8) funderat på namn åt mina barn [x] (o ja…)
9) insett storheten hos barbra streisand [ ]
10) lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [ ]
11) druckit cosmopolitan [x] (ja men det var fan ingen hit..)
12) sett ett avsnitt av "sex and the city" [x]
13) sett två avsnitt av "sex and the city" [x] (ihh.. finns ingen bättre serie..)
14) känt mig sugen på en kopp te [ ]
15) känt glädje över att få blommor i present [x]
16) gjort någonting romantiskt på eget initiativ [x]
17) blivit arg utan anledning [x]
18) gråtit efter 9 fyllda år [x]
19) brytt mig om hm:s val av modell [ ]
20) insett storheten i linda skugges krönikor [x]
21) kramat en kille [x]
22) dansat [x]


Kontakten med min manliga sida:

1) ljugit om hur mycket jag har druckit [x] (mmm men åt ”fel” håll.. sagt att jag druckit mindre än vad jag gjort.. hmm..)

2) ätit en blodig stek [ ] (vet ni att det skulle ALDRIG falla mig in)
3) läst en biltidning [x] (läst o läst.. bläddrat iaf..)
4) framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [x]
5) styrketränat [x]
6) fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg [ ]
7) sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont [x]
8) tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [x]
9) lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [x] (tyvärr….)
10) läst en bok av jan guillou [x]
11) läst ett nummer av slitz [x]
12) dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [x] (kanske mer klapp än dunk..)
13) känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [x]
14) gått på en ulf lundell-konsert [ ]
15) använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [x] (skada o skada… det är ju också en relevant fråga det)
16) diskuterat bröst [x]
17) gjort lumpen [ ]
18) känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [ ]
19) känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [x] (alltid…!!)
20) enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ]
21) lagat någonting på egen hand [x]
22) skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan [x] (inte gubbar men killar…)
23) tävlat i att dricka öl [x] (fan man har väl varit student…)
24) påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [x]
 

18 av 22 på kvinnliga... 18 av 24 på manliga.. ja jag är nog i kontakt med bägge sidorna.. haha.. det är ju det jag säger, jag spelar väl i bägge ligorna..

ikväll ska vi fira sadjad här hemma, det blir kul! teaterbaren vankas nog efter det men sen stopp!

puss o hej

41390-1517

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Hahah du e tvåkönad baby ;)

2007-02-10 @ 22:45:24
URL: http://www.angeliqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0