Publicerat: 2007-12-15 Klockan: 18:22:43

i väntans tider...

ja snart kommer jecka, danne o evvan hit o då ska det mumsas god mat o annat. vad vi mer väntar på är att få ta in på söderköpings brunn imorn för att fira vår 1-årsdag. det ska bli så skönt, gott, avslappnade och mysigt!

jag har en ny dator. tack pierre. tack för hjälpen. den har inbyggd webcamera och en funktion som känner av mitt fingeravtryck och på så sätt loggar in mig på olika sidor. coolt! sadjad har "fått" den gamla i julklapp. winwin situation för oss bägge.

idag fyller min syster år. vi har varit o grattat henne och ätit en massa fikabröd. bilder kommer sen. från både kalaset och denna kväll. hoppas jag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0