Publicerat: 2006-03-29 Klockan: 20:23:32

stressat

mm det är mycket runt omkring mig nu. både på jobbet o privat. på jobbet är det möten, personal är sjuka, personal är borta på kompetensutvecklingar, förberedelser för utvecklingssamtal o annat.

privat så är det 4 månader kvar till bröllopet. mycket kvar i planeringen. när vi åker till cypern vill vi ha det "mesta" gjort vilket innebär att vi har rätt mycket att styra med i 2 månader. men det är först efter den 5/5 vi verkligen kan sätta igång för det är då folk har tackat ja eller nej.

så är det träningen jag vill hålla igång, tjejkvällarna jag vill gå på,  de andra kompisarna jag vill träffa (de som ej deltar på tjejkvällarna), familjen jag vill se, filmer vi vill titta på, o kvalitetstid med pierre. någonstans i allt detta vill jag även ha min egentid.. hmm.. ja just nu existerar den ej.. kanske till semestern.. eller kanske efter bröllopet..

ja ja.. så här ser livet ut just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0