Publicerat: 2006-07-03 Klockan: 21:51:47

farväl snuttunge

michan

det närmar sig.. det är mindre än ett dygn kvar.. snart ska vi säga farväl en sista gång.. ett sista värdigt farväl.. kl 18 imorgon ska vi ut på mem och strö din aska.. se dig flyga ut fri och frisk.. jag vet inte hur det kommer att kännas och jag vet inte hur det kommer att gå till.. det känns så overkligt.. vi har hela tiden vetat att denna dagen ska komma men det känns som om vi har skjutit upp den.. men nu är den här. det sista farvälet. kommer det att riva upp känslor eller kommer det kännas som ett fint hejdå? jag vet inte. jag är osäker på utgången av morgondagen. men jag känner en stark känsla av vemod inom mig. det är något som känns långt ifrån okej.



idag blev jag firad av caroline (o erika).. jag och caroline åt tillsammans på fräcka fröken och jag fick present av henne och erika. tusen tack för pengarna! sedan har jag o pox varit hos erica o petter o hälsat på i deras radhus i rambodal. mycket fint o trevligt! nu ska vi kolla över bordsplaceringen en sista gång sedan får vi se vad vi hittar på......



någon.. ta hand om oss imorgon o låt oss klara ut detta som hela personer.. jag orkar inte med ett till bakslag just nu.........................................





Kommentarer
Postat av: vendeley

jag tänker på er idag och hoppas att ni får ett fint farväl. *kramar om*

2006-07-04 @ 08:31:31
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: Hillevi

Ni finns i mina tankar idag.. Stor kram!

2006-07-04 @ 08:54:00
Postat av: Ullis

Tänker på er idag! Kramar

2006-07-04 @ 14:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0