Publicerat: 2006-02-07 Klockan: 20:47:24

mysig kväll

ja kvällens tjejkväll hemma hos mig blev en gemytlig liten kväll med få deltagare..  men väldigt mysigt.. det var bara jag, carro, jecka o pb. vi pratade på om det mesta i våra liv, roliga o tråkiga saker. åt MASSOR av baguetter o bullar..

nu ska pierre o jag snart se på housewifes hoppas att samantha (kim) , från 6 and the city, kommer in redan idag! hon ska spela edies sexgalna storasyster...

saknar dej michan.. känns tomt.. hur kan det kännas tomt när det är så overkligt? hur kan jag tycka att det är overkligt när jag i samma andetag saknar henne. saknar jag henne så måste jag ju förstå att det har hänt.. hur funkar det här?? de tankarna kan göra  mig galen.. för jag tycker att hela situationen i sig är komplex och jag tycker att den är overklig.. men jag saknar henne så att smärtan efter henne känns enda in i mitt hjärta.. längre in än mitt hjärta.. i hela min själ kan det smärta..

vissa runt om o även jag i vissa lägen har börjat ställa de tabulagda OM frågorna. varför ställer vi oss de frågorna?? det gör ju inte saken bättre utan bara värre.. OM frågor både vara förbjudna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0