Publicerat: 2006-02-12 Klockan: 20:33:26

do i get it??

nej det gör jag verkligen inte.. jag förstår det inte för fem öre.. eller gör jag det? eh jag vet varken ut eller in. vi pratade om begreppen o hur långt vi kommit i vårt sorgearbete idag i bilen på väg hem från sörping.. birgitta har kommit till viss insikt nu.. men hon går ju där hemma.. vad gäller oss andra så blir det på ett annat sätt.. vad gäller mig så vet jag inte.. men en sak vet jag och det är att det jobbiga har nog inte ens börjat..

vi har visserligen levt i det jobbiga i 3 år.. men jag menar nu det jobbiga när hon väl har lämnat oss.. den biten pratar jag om.. att förstå att hon är borta.. såsom det var när micke kom hem till oss på middag.. utan michan.. när vi firade eriks födelsedag idag.. utan michan.. det är de bitarna som gör att det blir verkligt..

begravningen närmar sig.. o  det kommer säkert kännas annorlunda efter den.. eller det ska jag inte yttra mig om nu.. för jag VET ju inte hur det kommer att kännas.. den som lever får se..


Kommentarer
Postat av: Erika

imorgon finns vi nära dig hjärtat.....

2006-02-13 @ 12:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0