Publicerat: 2006-02-09 Klockan: 17:45:50

bröllopsplaner

mm.. nu börjar de ta vid.. med full fart.. även om vi vare sig känner för det eller inte.. det bara blir så nu.. av automatik.. imorn ska vi gå och designa våra ringar!! jippie! igår bokade jag dj till festen och samma kille ska även filma vigseln och senare lite av middagen och festen. känns skönt att det är gjort! idag har jag mailat med prästen och han ska titta över sitt schema nu i februari och förhoppningsvis får vi honom!! men det är inte hundra..

annars så närmar sig den där dagen med stormsteg.. den där begravningsdagen.. shit.. jag har ingen aning om hur vi kommer att klara oss igenom den dagen.. men på nått sätt kommer det ju att gå.. det vet jag... så är det ju alltid.. man klarar sig igenom de mest fasanfulla sakerna på denna jord..

en glädjande nyhet till är att åsa ska komma tillbaks till jobbet!! jippie! hon ska börja arbetsträna på måndag! hoppas att det kommer att gå bra för henne!


Kommentarer
Postat av: jessica+magen

hejsan hoppsan vännen ja gud vad spännande snacka om att de närmar sig tror ja längtar mer en er,,,, ha ha hoppas de gick bra med gravyren i ringarna och ni har en toppen dag o firar 5 år.Blir lite nyfiken på vem som ska vara dj får man veta de? kramen

2006-02-10 @ 21:59:44
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0